Etykiety

środa, 26 sierpnia 2015

Inglot i moja paletka freedom system z cieniami do powiek

Witajcie moi Drodzy ,
Tak jak obiecalam zaczynam posty z moimi perelkami, ktore niedawno zdobylam. Na pierwszy rzut idzie moja wlasna paletka z Inglota z matowymi cieniami, zamknieta w specjalnej magnetycznej paletce mieszczacej 10 cieni. Paletki sa roznych rozmiarow. Nie mialam za duzo czasu na bawienie sie w poszukiwanie moich cieni, wiec zdecydowalam sie na paletke mieszczaca 10 sztuk.
Na szczescie stoisko, ktore odnalazlam w jednej z rzeszowskich galerii nie bylo zbyt wielkie, wiec moj spontaniczny wybor cieni nie byl skomplikowany i nawet szybko przebegl. 

Ciesze sie z tej paletki jak male dziecko :) Samo to, ze moglam umiescic tam moje cienie sprawialo mi niesamowita frajde, kiedy je wybieralam. 

Marka Inglot kojarzyla mi sie jeszcze z czasow dziecinstwa, kiedy mozna ja bylo nabyc w malych sklepikach posrod innych nie wyrozniajacych sie polskich marek. Bylam w szoku, kiedy jakis czas temu zauwazylam, ze firma rozwinela sie na tyle, zeby stac sie rozpoznawalna marka na calym swiecie.
Zapragnelam rowniez i ja posiadac w swojej kolekcji cos z Inglota :) Musze przyznac , ze jedna moja znajoma (pozdrawiam Kasiu ) potrafila w swoich postach zachecic mnie do spelnienia tego "pragnienia". 
Cale szczescie, ze po zakupach na stoisku Inglota mialam czas, zeby przegladnac moje zakupy i okazalo sie, ze sprzedwaczyni pomylila sie i dala mi paletke na cienie okragle , a ja bylam juz w posiadaniu kwadratowych. Musialam znow sie pofatygowac i jeszcze raz odwiedzic stoisko. Dobrze, ze zachowalam paragon, bo pani bez problemu wymienila mi paletke. 

Mimo,ze moglam nabyc cienie w Irlandii (internetowo, bo tam gdzie mieszkam nie ma stoiska) ucieszylam sie, ze jednak moge zakupic je w Polsce. Raz , ze sa tansze bo placilam okolo 15 zl za kazdy cien (6 euro internetowo w Irl) a za paletke dalam okolo 24 zl (14 euro internetowo w Irl). 
Jak widzicie roznica niesamowita. No, ale do rzeczy. Przedstawiam Wam moja paletke :)

Celowo wybralam w niej wiekszosc cieni matowych, bo dzieki temu moglam sie przekonac o ich prawdziwej pigmentacji. 
Paletka jest solidnie wykonana, raczej nie ma szans, zeby sie cos w niej popsulo, bo ma magnesy w rogach a kazdy cien porzadnie sie trzyma. Jedyne co moze byc trudne, to wyciagniecie poszczegolnych cieni zanim sie je zuzyje. Inglot posiada chyba jakies "cudo" , zeby nam to ulatwic. Niestety zapomnialam o to zapytac, bo tak bylam oszolomiona tym co firma posiada w swojej ofercie. Oto moje cienie :)

Nie moge sie napatrzec na te paletke :) Mysle, ze wiekszosc cieni jest w tzw. grupie bezpiecznych, ktore beda pasowac do roznych kolorow teczowek oczu.
Zobaczcie jak sa niesamowicie napigmentowane:



Zdjecia robilam przy niezbyt dobrym swietle i przy jednym pociagnieciu "palucha" na mojej rece :) Jestem mega pozytywnie zaskoczona ta dobra pigmentacja.
Jesli jestescie zainteresowane jakie kolory wybralam to ponizej podaje opisy (zaczynajac od gory paletki):
  • 110 (AMC Shine),
  • 361 (matte),
  • 114 (AMC Shine),
  • 115 (rainbow matte),
  • 376 (matte),
  • 330 (matte),
  • 407 (pearl),
  • 357 (matte),
  • 327 (matte),
  • 483 (double sparkle).

Czy ktoras z Was posiada taka paletke ze swoimi cieniami ? Chetnie bym zobaczyla jakie cienie wybralyscie dla siebie.

Pozdrawiam i do nastepnego razu :)

Kapturkowa 

2 komentarze:

  1. Mają taki mały magnes za grosze, coś chyba ze 2 zł albo coś około tego, do wyciągania cieni i przenoszenia ich do mniejszych paletek. Albo podróżnych. Teraz mają taką cwaną bez przegródek, do której można włożyć też pudry i róże i cienie, różne kształty i rozmiary. Super sprawa, bo można mieć kolory jakie się chce, a nie jakie ktoś dla nas skomponuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myslalam o niej, ale ktoras z youtuberek ja nie polecala bo wieczko nie trzyma tak dobrze jak w tej z przegrodkami dlatego sie wstrzymalam. Wolalam wziasc to co jest wyprobowane i przetestowane. Inglot ma wspaniale pigmenty w proszku ... pieknie mienia sie na powiece i juz zaluje, ze chociazjednego nie wzielam ;)

      Usuń