Etykiety

sobota, 29 sierpnia 2015

Palmers Cocoa Butter Formula z wit E - maselko do ciala

Witajcie Kochani,
Dzisiaj troche z innej beczki, zeby sie Wam ten make up'owy temat nie znudzil. Przychodze do Was z maselkiem do ciala firmy Palmers Cocoa Butter Formula z wit E. Kosmetyk, ktory wpadl w moje rece ma 500 ml , ale sa tez mniejsze wersje. Wybralam wieksze opakowanie, poniewaz ma przydatna pomke, ktora bardzo ulatwia aplikacje.


Jak sami mozecie zauwazyc na zdjeciu pompka jest troche przybrudzona, bo faktycznie jest w czestym uzyciu.
Osobiscie stosuje go po kazdym prysznicu. Produkt jest bardzo wydajny, bardzo dobrze sie rozsmarowywuje i dosyc szybko wchlania. Produkt polecany jest przy wystepowaniu problemu z rozstepami w czasie i po ciazy. W ciazy nie bylam , rozstepow tez nie mam, ale produkt sprawia, ze skora jest przyjemna w dotyku i gladka. Kosmetyk polecany jest do suchej skory. 
Niestety rano po przebudzeniu moja skora znow wymagala aplikacji kosmetyku, ale byc moze ze jest to wina tego, ze moja skora z wiekiem bardziej sie przesusza i wymaga czestszej pielegnacji.
Jedno co moze troche odpychac to zapach, ktory jest mocno kakaowy. Tak bylo w moim przypadku, kiedy pierwszy raz zetknelam sie z tym produktem. Osobiscie wole jesc czekolade niz sie nie smarowac, czy ja tylko wahac ;) Po pewnym czasie przywyklam do tego zapachu i juz mnie tak nie draznil.
Maselko zawiera witamine E. Pelny opis skladnikow podaje Wam na zdjeciu. Nie bede sie na nim skupiac, bo przyznaje , ze sie na tym nie znam.


Przypadkowo natknelam sie rowniez na szampon do wlosow tej firmy i milo mnie zaskoczyl. Jesli chcecie to dajcie znac, czy zrobic Wam jego recenzje czy nie. 
Firma poleca takze bardzo fajny Skin Therapy Oil, ktory mialam okazje kiedys przestestowac i ktory polecam, bo po jego aplikacji moja skora dostala, to co chciala. Niestety nie moge zrobic jego recenzji, bo po zuzyciu pozbylam sie opakowania, wiec nie mam jak go Wam pokazac. 
Palmers oferuje szeroka game produktow nie tylko do ciala , ale takze do twarzy, do wlosow. Przypuszczam, ze w UK jest latwiej dostac inne produkty tej firmy, niz w Irlandii, bo tutaj spotykam tylko pojedyncze egzemplarze a szkoda, bo chcialabym sprobowac takze innych. 
Podsumowujac uwazam, ze warto przyjrzec sie blizej kosmetykom tej firmy.

Pozdrawiam i do nastepnego razu

Kapturkowa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz